جلسه کارگروه تخصصی زیستی پدافند غیر عامل استان سمنان برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی زیستی پدافند غیر عامل استان سمنان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه یکم مهر سال 1402 جلسه کارگروه تخصصی زیستی پدافند غیر عامل استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طحان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و سایر نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه تخصصی زیستی پدافند غیر عامل استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: کارگروه تخصصی زیستی پدافند غیر عامل استان سمنان در راستای هماهنگی جهت عملیاتی نمودن دستورالعمل اجرایی پدافند غیر عامل استان ها ( کارگروه تخصصی زیستی) و همچنین هماهنگی اجرای دقیق " نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور"  و دستورعمل کارگروه زیستی در بخش حوزه سلامت تشکیل شده است.

دکتر کامران قدس ادامه داد: پدافند زیستی و شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمامی دستگاه های اجرایی استان ملزم به داشتن آمادگی کامل در این حوزه می باشند.

در ادامه پژمان قرائیان دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه با تشکر از زحمات و تلاش های اعضاء کارگروه، گزارشی از آخرین مصوبات و اقدامات انجام شده را ارائه نمودو در پایان پس از بحث و تبادل نظر و بیان نظرات و پیشنهادات توسط حاضرین، تصمیمات لازم اتخاذ و جهت اجرا توسط تمامی دستگاه های اجرایی استان، مصوب گردید.

  • کد خبر : 46523
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *