انتصاب مدیر گروه آموزشی HSE دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حکمی دکتر علیرضا دهدشتی عضو هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دامغان را به عنوان مدیر گروه آموزشی HSE دانشگاه منصوب نمود.
در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر علیرضا دهدشتی
عضو محترم هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت دامغان
با سلام و احترام؛
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و نیز به پیشنهاد سرپرست دانشکده بهداشت دامغان، بهموجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و سمت آموزشی، به عنوان «مدیر گروه آموزشی HSE» به مدت 2 سال منصوب میشوید تا با بهکارگیری همه توان و ظرفیت گروه، نسبت به اجرای راهبردها در آن حوزه و ارتقاء جایگاه دانشگاه تلاش نمایید. امید است با عنایات خداوند متعال، در انجام شایسته وظایف، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدالگرایی موفق و مؤید باشید.
رئیس دانشگاه