پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند

گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام "روز خبرنگار" مزین شده است، هر ساله یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

اینجانب این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار سلامت و خدمات حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قدردانی می نمایم و امیدوارم همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 52904
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *