پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با ارسال پیامی، روز جهانی داوطلب سلامت را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سرمایه اجتماعی منبع کنش جمعی است و می تواند موجب بهبود کیفیت روابط افراد جامعه و افزایش مشارکت اجتماعی شود و در این میان داوطلبان و سفیران سلامت در بهبود و ارتقا این سرمایه، مهمترین نقش را برعهده دارند و موجب تسهیل مشارکت مردم شده، در تقویت پیوندهای اجتماعی حرکت نموده و مسیر رشد و توسعه متوازن را در جامعه فراهم می نمایند. نقش محوری داوطلبان سلامت اعم از رابطان سلامت، سفیران سلامت در برنامههای حوزه بهداشت انکارناپذیر است و به عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیامهای نظام سلامت نقش آفرینند. اینجانب ضمن تبریک روز جهانی داوطلب، خدمات ارزنده داوطلبان و سفیران سلامت را ارج نهاده و از تلاش ارزشمند این عزیزان و نقشپذیری مسئولانه آنان در تأمین سلامت خود، خانواده و جامعه، تقدیر و تشکر می نمایم و برای آن عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه