برندگان دوره دوم جشنواره سلامتی رو جایزه ببر اعلام شد

برندگان دوره دوم جشنواره سلامتی رو جایزه ببر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ فهرست اسامی برندگان دوره دوم از "جشنواره سلامتی رو جایزه ببر" اعلام شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان  و در راستای پویش ملی سلامت "جشنواره سلامتی رو جایزه ببر" برگزار شد، گفت: این جشنواره از 27 آذر ماه آغاز و با توجه به تمدید این پویش ملی، تا 30 دی ماه سال جاری اجرا می شود.

کارن یحیائی با اشاره به اینکه به صورت هفتگی جوایزی برای افراد شرکت کننده در این پویش که در سامانه سیب ثبت شده باشند به تفکیک هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در نظر گرفته شده است، بیان نمود: با توجه به جمعیت تحت پوشش هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه، با قرعه کشی از بین شرکت کنندگان در پوش ملی سلامت 4 برنده برای شهرستان سمنان، 2 برنده برای شهرستان های دامغان و گرمسار و یک برنده برای شهرستان های مهدیشهر، سرخه و آرادان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آقایان رجبعلی فرخ منش، سید حمید رضوی و علی کاشفی و خانم نجمه احمدی از شهرستان سمنان، خانم ها لیلا بساک و مرضیه امیرآتشانی از شهرستان گرمسار، خانم ها زینب لالایی و عاطفه شکوفگی از شهرستان دامغان و خانم معصومه احمدی، آقای مجتبی صبوری و خانم مریم جیران زاده به ترتیب از شهرستان های مهدیشهر، آرادان و سرخه برندگان دوره اول جشنواره سلامتی رو جایزه ببر هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با تاکید بر اینکه این پویش ملی تا پایان دی ماه سال جاری ادامه دارد از افراد بالای 18 سال برای پیوستن به این پویش دعوت نمود.

  • کد خبر : 49188
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر