برندگان دوره اول جشنواره سلامتی رو جایزه ببر اعلام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ فهرست اسامی برندگان دوره اول از "جشنواره سلامتی رو جایزه ببر" اعلام شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و در راستای پویش ملی سلامت "جشنواره سلامتی رو جایزه ببر" برگزار شد، گفت: این جشنواره از 27 آذر ماه آغاز تا 15 دی ماه سال جاری اجرا می شود و به صورت هفتگی جوایزی برای افراد شرکت کننده در این پویش که در سامانه سیب ثبت شده باشند به تفکیک هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در نظر گرفته شده است.
کارن یحیائی ادامه داد: با توجه به جمعیت تحت پوشش هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه، با قرعه کشی از بین شرکت کنندگان در پوش ملی سلامت 4 برنده برای شهرستان سمنان، 2 برنده برای شهرستان های دامغان و گرمسار و یک برنده برای شهرستان های مهدیشهر، سرخه و آرادان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: خانم ها زینب قوئی و سیده مریم شفیعی و آقایان غلامرضا دوست محمدی و فرهاد فدائی از شهرستان سمنان، خانم بهناز جورابلو و آقای محمد محمدی از شهرستان گرمسار، آقایان محمد حسن شمس و مهدی خلیلی از شهرستان دامغان و خانم رخشنده صفایی، خانم تهمینه همتیان، آقای عابدین جودان به ترتیب از شهرستان های مهدیشهر، آرادان و سرخه برندگان دوره اول جشنواره سلامتی رو جایزه ببر هستند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با تاکید بر اینکه این پویش ملی تا 15 دی ماه سال جاری ادامه دارد از افراد بالای 18 سال برای پیوستن به این پویش دعوت نمود.