گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور از کارشناسان بهداشت روان ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در حاشیه این دیدار، بیان نمود: روانشناسان که در تمام لحظات سخت در کنار اقشار مختلف جامعه به منظور آرامش بخشیدن به روان و قلب ‌های آسیب دیده تلاش و کوشش نموده اند شایسته تقدیر و تشکر هستند.

  • کد خبر : 43904
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *