کنفرانس بین رشته ای با عنوان زنان سالمند و سلامت پایدار؛ ازپیشگیری تا توانبخشی در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کنفرانس بین رشته ای با عنوان زنان سالمند و سلامت پایدار؛ ازپیشگیری تا توانبخشی به همت گروه آموزشی سلامت سالمندی با همکاری دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳ در سالن امام رضا (ع) در ستاد دانشگاه برگزار شد.
در این برنامه، دکتر رمضانی دبیر علمی کنفرانس به بیان اهداف برنامه پرداخت و سپس اساتید حاضر در این برنامه آموزشی به بیان مطالبی با موضوع های مرتبط پرداختند که دکتر ارزانی مطالبی در خصوص تمرین درمانی و سبک زندگی سالم در زنان سالمند، دکتر اقوامی مطالب آموزشی پیرامون زنان و سالمندی سالم پرداختند.
همچنین دکتر میرشجاع، دکتراحسانی، دکتر رمضانی و دکتر قدس که از دیگر سخنرانان این برنامه آموزشی بودند، مطالبی پیرامون سندرم آشیانه خالی درزنان سالمند، تأثیر منوپوز بر کیفیت زندگی، چالشها و فرصت ها، اختلالات اسکلتی عضلانی و تعادلی در زنان سالمند و سرطان های شایع در زنان سالمند را به شرکت کنندگان در کارگاه ارائه نمودند.