کاشت نهال به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت

کاشت نهال به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت و به منظور تقویت هویت مادری و تحکیم خانواده در پایگاه سلامت مهر دامغان تعدادی نهال با حضور خانواده با شکوه والدین، فرزندان و همکاران این مرکز کاشته شد.

زهرا حیدری کارشناس سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: با توجه به بحران جمعیت، خروج از این بحران نیازمند اقدامات عملیاتی در زمینه فرهنگ سازی و آموزش می باشد.

محمد تقی مطهری نژاد کارشناس مراقب سلامت پایگاه سلامت مهر دامغان بیان داشت: در این اقدام ک به منظور پاسداشت مقام مادر و ترویج فرهنگ فرزند آوری برگزار گردید هر نهال به نام یک فرزند این خانواده 7 نفره پلاک گذاری شده است.

  • کد خبر : 44432
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *