کارگاه های آموزشی با عناوین فرآیند ارزشیابی کیفیت آموزشی و شیوه نامه حق التدریس اساتید برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوره های آموزشی با عناوین شیوه نامه محاسبه حق التدریس اساتید در سیستم های آموزشی و فرایند ارزشیابی کیفیت آموزشی اساتید در سیستم های آموزشی در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
این دوره که ویژه کارشناسان آموزشی شاغل در معاونت آموزشی ستاد، دانشکده ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین(ع) بود، دکتر علی اصغر قدس مدیر امور هیات علمی دانشگاه و دکتر سیدابوالفضل تهی دست مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی آموزش های لازم را برای 50 نفر از کارکنان حوزه های مذکور ارائه دادند.
لینک کوتاه خبر :