پیگیری های حوزه سلامت توسط دکتر قدس در اجلاس دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه چهارم آذر ماه سال جاری نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور سالن علامه حسن زاده آملی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
نشست دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار و در این نشست دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، مصدق مدیر برنامه ریزی ، بودجه و پایش عملکرد و داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه حضور داشتند.
در این نشست در خصوص برنامه های مهم حوزه سلامت، بررسی وضعیت مالی و نحوه پرداخت تعرفههای پزشکی و پرستاری، ارائه راهکارهای پیشنهادی و افزایش هماهنگی های لازم بحث و تبادل نظر و تصمیمگیری شد.