پیام ریاست دانشگاه به مناسبت روز دندانپزشک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و همکاران دانشکده دندانپزشکی تبریک گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بیست و سوم فروردین ماه هر سال روز دندانپزشک و نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگران فعالی است که از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت، خدمات سلامت دهان و دندان جزء لاینفک و ضروری سلامت افراد جامعه و عامل تعیینکننده ای در کیفیت زندگی انسانها به شمار می آید.
امروزه تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد جامعه در راستای اجرای سیاست های کلی سلامت نیازمند همکاری و مشارکت تمامی سطوح ارائه دهنده خدمات از جمله دندانپزشکان است که با دانش و مهارت و چیره دستی خود آرامش و سلامت را به آحاد جامعه هدیه می دهند.
این قشر زحمتکش به عنوان اعضای تیم سلامت در بخشهای پیشگیری و درمان بیماریهای دهان و دندان و آموزش روشهای بهداشتی به افراد جامعه، نقش پررنگی در ارتقاء سلامت جامعه دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام علی (ع)، فرارسیدن 23 فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و همکاران عزیز دانشکده دندانپزشکی تبریک عرض نموده و امیدوارم با همکاری و همدلی هر چه بیشتر، بتوانیم گام های بلند و استواری در راستای اعتلای فرهنگ سلامت و نیل به اهداف دانشگاه برداریم.
رئیس دانشگاه