پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته سلامت 1403

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته سلامت 1403

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی فرارسیدن "هفته سلامت" با شعار محوری «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته سلامت، فرصتی برای بزرگداشت امر مهم سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار و توسعه فرهنگ و سواد سلامت است. سلامت نه‌تنها زیربنای اصلی توسعه پایدار و ضرورتی برای رشد اقتصادی و اجتماعی، بلکه نعمتی ارزشمند است که از جانب پروردگار به انسان‌ها ارزانی داشته شده است.

شعار سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت نشاندهنده آن است که سلامتی، یک حق و یک مسئولیت همگانی است و خانواده به عنوان اولین سرپناه کودکان و واحد اجتماعی، نقش همگانی بر سلامت دارد و وقتی از مردمی سازی سلامت سخن می گوییم، بدین معنا است که تحقق سلامت به هیچ گروه سنی، فرهنگ و ملیت محدود نمی شود.

بی تردید جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست و مطمئنا آینده کشور را زمانی می توان بانشاط و پر جنب و جوش ترسیم کرد که سلامت در فرد فرد آحاد جامعه موج بزند و به یه فرهنگ حاکم بدل شود.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت، اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک همه وطنان عزیز را مسئلت می نمایم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

 

 

  • کد خبر : 51478
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر