پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جوانی جمعیت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته ملی جوانی جمعیت با شعار " همه برای ایران جوان " را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته ملی جمعیت با شعار ارزشمند «همه برای ایران جوان» یادآور یکی از مهمترین دغدغههای ملی و آیندهنگرانه کشور است. جمعیت جوان، پایهگذار پویایی، نوآوری و پیشرفت در هر جامعهای است و حفظ این سرمایه انسانی نیازمند عزم ملی، برنامهریزی علمی و فرهنگسازی مستمر در ابعاد مختلف اجتماعی و سلامت است.
در این مسیر، نظام سلامت کشور و بهویژه دانشگاههای علوم پزشکی، نقشی محوری و کلیدی بر عهده دارند. آموزش، آگاهسازی و ارائه خدمات سلامتمحور در حوزههای باروری سالم، مشاوره فرزندآوری، حمایت از خانواده و اصلاح باورهای نادرست پیرامون ازدواج و فرزندآوری، از جمله وظایف مهمی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با جدیت پیگیری میشود.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ملی جمعیت و قدردانی از دست اندرکاران این امر مهم در دانشگاه، از همه همکاران حوزه سلامت، اساتید، دانشجویان و مردم عزیز دعوت مینمایم تا در مسیر تحقق اهداف بلند این حرکت ملی، نقشآفرینی مؤثری داشته باشند و با همدلی و مشارکت، آیندهای جوان، بالنده و پیشرو برای ایران عزیزمان رقم بزنند.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه