پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز پیشگیری و مبارزه با بیماری ها
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی روز روز پیشگیری و مبارزه با بیماری ها را به خدمتگزاران این حوزه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
حفظ و ارتقای سلامت جامعه، در گرو تلاش دلسوزانه انسان هایی است که سرشار از عشق به خدمت صادقانه، وظیفه شناسی و پاسخگویی می باشند. در مجموعۀ خدمتگزاران حوزۀ سلامت؛ افسران و سربازان تلاشگر حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در ارتقای سلامت جامعه، کنترل و ریشه کنی بیماری ها نقش تاثیرگذاری دارند و دلسوزانه و صبور در این مجموعۀ بزرگ نقشآفرینی میکنند.
این عزیزان در راستای پیشگیری از ابتلای اقشار مختلف جامعه به انواع بیماریهای واگیر و غیرواگیر، تهیه و تدارک داروهای مورد نیاز، همکاری و هماهنگی بین بخشی، شناسایی گروه های در معرض خطر بیماری ها، اجرای برنامه های آموزشی کارکنان و جامعه، پایش و نظارت مستمر برواحد های محیطی و.... از جمله تلاش های موثر حوزه های مبارزه با بیماری ها در نظام سلامت کشور است .
با توجه به فرارسیدن دهم اردیبهشت ماه روز مبارزه با بیماری ها، اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن تبریک به کارشناسان مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی فعالان این عرصه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و شادکامی را برای این عزیزان خواستارم.
رئیس دانشگاه