پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز داروساز

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز داروساز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن روز داروساز را به پزشکان داروساز کشور به ویژه داروسازان این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پنجم شهریور ماه، زاد روز محمد زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمی دان نامدار ایرانی، فرصتی مغتنم برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند داروسازان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آن ها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

اینجانب ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام داروساز و حکیم محمد بن زکریای رازی به جامعه داروسازان استان و کشور به ویژه اساتید داروسازی و داروسازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیقات علمی از خداوند متعال خواستارم.رجای واثق دارم با همت و حمیت پزشکان حاذق، دانش در پرتو دین داری فراگیر شود و چراغ راهنمای ما برای حرکت و الگو برای بشریت باشد و موجبات رشد و اعتلای علمی کشور فراهم گردد. 

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 46036
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *