پیام رئیس دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر را به جامعه خدوم کارگری کشور به ویژه کارگران و همکاران زحمتکش بهکار شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانـی کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانـی از زنان و مردان پرتلاشـی است که بی ادعا چـرخهای توسعـه و آبادانـی را در بخشهای مختلف صنـعت، کشـاورزی و خـدمات به چرخش در میآورند. در عرصه خدمتگزاران حوزه سلامت، کارگران عزیزی با فعالیت در واحدها و بخش های مختلف، در به گردش درآوردن چرخ خدمت ارتقای سلامت مردم، تاثیر مهمی داشته و بی ادعا و صبور، در این سازمان بزرگ نقش آفرینی می کنند.
بیتردید خدمت رسانی توسط دانشـگاه علوم پزشکی استان سمنان بدون همدلی، پشتیبانـی و حمایـت تکتک اعضـای خانـواده آن میسر و مقـدور نیست و در این بین نقش موثـر و تاثیـرگذار همـکاران خـدوم در کسـوت کارگـری بر کسی پوشیده نیست.
اینجانب با تبریک هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر و ارج نهادن به مقام کارگران عزیز و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید خدمت دانشگاه، شهید اکبر ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر سمنان؛ امیدوارم کارگران و بهکاران محترم همکار، همواره در کنار خانواده های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده، کماکان نظام سلامت را یاری نمایند.
رئیس دانشگاه