پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی 

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی را به اعضای هیات علمی، کارشناسان، دانشجویان و فعالان این عرصه تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فیزیوتراپی بازوی توانمند تیم پزشکی در تکمیل چرخه درمان است که می‌تواند کیفیت زندگی بیماران را دوچندان نماید و بیماران را از مشکلات جسمی رهایی بخشدنام‌گذاری این روز نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت بوده و اعتماد و اطمینان سیاست‌گذاران و متولیان بهداشت و درمان کشور به توان علمی و عملی دانش‌آموختگان این رشته در تسکین و درمان آلام بیماران را گواهی می‌دهد.

بی شک با توجه به تغییر سبک زندگی و روی آوردن به شهرنشینی، کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیت ها، جایگاه همکاران فیزیوتراپ و استفاده از روش های درمانی شان در افزایش کیفیت زندگی و بازگرداندن حرکت به افراد نیازمند را برجسته و پررنگ نموده است. 

اینجانب ضمن نکوداشت این روز، به جامعه بزرگ فیزیوتراپی به ویژه فیزیوتراپیست های خدوم استان سمنان که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و امیدوارم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند. 

دکتر کامران قدس 

 رئیس دانشگاه

 

 

  • کد خبر : 45444
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *