پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز بهورز

پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز بهورز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز بهورز را به بهورزان عزیز و زحمتکش این دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دوازدهم شهریور ماه روز بهورز، روز تلاشگرانی ا‌ست که پیام سلامت را به دورافتاده ترین مناطق می رسانند و با توکل بر خدا و با دلی سرشار از امید، می کوشند تا زیباترین ها را بیافرینند. بزرگداشت این روز به عنوان تبلور خدمت رسانی عمیق و همه جانبه در راستای ارتقای سلامت مردم روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

روز بهورز فرصت مغتنمی برای تقدیر از کسانی است که با تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزانه، زندگی خود را وقف خدمتگزاری به مردم کرده و در ارتقاء سلامت، پیشگیری از بیماری ها، کاهش مرگ و میر و افزایش امید به زندگی و صیانت از سلامت مردم همواره نقش موثری ایفا کرده‌اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز، بر خود لازم می دانم از وظیفه شناسی، تخصص، تعهد و تلاش صادقانه بهورزان گرامی در اعتلای سلامت جامعه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را مسئلت می نمایم. 

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 53177
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *