پیام تبریک ریاست دانشگاه به ‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک ریاست دانشگاه به ‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان تبریک و تهنیت گفت.
 
 متن پیام دکتر قدس بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.»
 
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 
27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، تداعی‌گر نقش موثر و پررنگ روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌هاست. اطلاع‌رسانی‌های شفاف، دقیق و موثر روابط عمومی هر سازمان موجب اعتمادسازی و مشارکت بیشتر مردم در جهت تحقق اهداف آن سازمان خواهد شد.
 
توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمان‌ها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته یاری نماید. نقش روابط عمومی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، به عنوان متولی اصلی سلامت مردم و جامعه، نیز حائز اهمیت ویژه‌ای است.
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به واسطه  تلاش های ارزنده  خود همواره یاری گر این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر بوده و بی‌تردید در دستیابی دانشگاه به اهدافش، نقش غیرقابل انکاری داشته است.
 
به همین مناسبت اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه‌ دست‌اندرکاران خدوم و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌دارم.
 
 
رئیس دانشگاه
 
 
  • کد خبر : 44192
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *