پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ماما با شعار «ماماها، حیاتی در هر بحران»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی «روز جهانی ماما» را تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است است:
به نام خدا
روز جهانی ماما، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاشهای بیوقفه و نقش بیبدیل ماماهایی است که با عشق، تخصص و تعهد، در حساسترین لحظات زندگی انسانها حضوری مؤثر و امیدبخش دارند. شعار امسال «ماماها، حیاتی در هر بحران»، گویای نقش کلیدی این عزیزان در حفظ سلامت مادران و نوزادان بهویژه در شرایط سخت و بحرانی است.
ماماها در خط مقدم نظام سلامت، همواره با دانش، دلسوزی و فداکاری، بار سنگین مراقبت از مادران و نوزادان را بر دوش کشیدهاند. در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز شاهد تلاشهای ستودنی ماماهای عزیز در مراکز بهداشتی و درمانی هستیم که با سعهصدر و عشق، سلامت نسل آینده را تضمین میکنند.
اینجانب روز جهانی ماما را به تلاشگران جامعه مامایی در حوزه های بهداشت و درمان که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و موفقیت، سلامتی و بهروزی این قشر خدوم در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه