پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاشهای خستگیناپذیر کسانی است که با زبان آگاهی، صداقت و شفافیت، پل ارتباطی بین سازمانها و مردم را برقرار میسازند. بدون تردید، روابط عمومی به عنوان آیینه تمامنمای عملکرد و دستاوردهای سازمان، نقشی کلیدی در ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ایفا میکند.
در دنیای امروز که اطلاعات و ارتباطات نقش محوری در تصمیمسازیها و سیاستگذاریها دارند، روابط عمومی توانمند و پویا میتواند مسیر توسعه و تحول سازمانی را هموار سازد. دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با تکیه بر تلاشهای ارزشمند همکاران پرتلاش در حوزه روابط عمومی، توانسته گامهای مؤثری در راستای اطلاعرسانی صحیح، پاسخگویی شفاف و تعامل سازنده با مردم و رسانهها بردارد.
اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه همکاران پرتلاش دانشگاه، از زحمات صادقانه و مؤثر آنان تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزونشان را در انجام مأموریتهای خطیر این عرصه، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.