پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، 12 اردیبهشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد را به تمامی اساتید، اعضای هیات علمی و فعالان عرصه آموزش این دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز پاسداشت مقام والای شهید استاد مرتضی مطهری که به نام روز معلم و روز استاد نام گذاری شده است، فرصت ارزشمندی است تا از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شود. بی تردید تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب و تربیت نسل های آینده یک کشور که بزرگترین سرمایه های آن کشور محسوب می شود، میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، شهدای مدافع سلامت و تبریک روز استاد و معلم، از زحمات بی شائبه تلاشگران عرصه علم، معرفت و سلامت، همچنین تربیت کنندگان مدافعان سلامت قدردانی نموده و از درگاه خداوند سبحان برای شما سروران توفیقات روزافزون را مسألت می نمایم.
رئیس دانشگاه