پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت چهل و نهمین سالروز تاسیس اورژانس 115
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی هفته و روز ملی اورژانس ١١٥ و فوریت های پزشکی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
توفیق خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که حضرت حق نصیب بندگان خاص خود می نماید و در این میان کارکنان ساعی و کوشا اورژانس 115 و فوریت های پزشکی؛ طلایه داران و پیشگامان حوزه سلامت کشور که نام خود را در بیست ششمین برگ از تذکره شهریور جاودانه ساختند، هستند.
همانا آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد و دستی به نشان حق شناسی و سپاس رو به آستان الوهیت بلند شود نور رحمت واسعه الهی بر زندگی سربازان خط مقدم سلامت جاری می شود. بیشک کارکنان زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی 115 و فوریتهای پزشکی، تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت مردم هستند که در حوادث و بلایا و بیماریهای اورژانسی اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی حاضر میشوند و زندگی دوباره را برای بیماران به ارمغان میآورند .
اینجانب فرارسیدن 26 شهریور ماه، روز ملی اورژانس ١١٥ و فوریت های پزشکی را به اساتید، دانشجویان و کارکنان این حوزه تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برای این قشر زحمتکش در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مسألت مینمایم.
رئیس دانشگاه