پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو، این روز را به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
فرارسیدن ۱۶ آذر ماه بهانه بسیار مهمی برای گرامیداشت و تکریم مقام و جایگاه دانشجو و دانشجویانی است که دل در گروه آبادانی، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دادهاند. از دیرباز دانشجویان با تکیه بر سلاح نشاط، علم و پیشتازی همواره سکاندار حرکتهای نوین در عرصههای مختلف علمی و اجتماعی کشور بودهاند.
امروز در حوزه نظام سلامت و دانشگاههای علوم پزشکی بر خود میبالیم که دانشجویان علاوه بر تجربه علم آموزی و اندیشه، در حوزه خدمت در دوران دانشجویی نیز پیشتازند و در همان دوران دانش طلبی مشق خدمت را تمرین میکنند و باعث مباهات است که دانشجویان برومند و توانمند این دانشگاه همواره افتخارآفرین بوده و با شور و شوق و امید در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و حتما در آینده ای نه چندان دور با حضور ارزشمند خود خدمتگزار مردم شریف این آب و خاک خواهند بود و فرداهایی بهتر برای خود و کشور عزیز خود خواهند ساخت.
ثمره تربیت استادان برجسته و مردان بالابلندی که در عرصه علم و دانش، خوش درخشیدند و در حوزه خدمت، سلامت را به جای جای ایران اسلامی هدیه دادهاند، دانشجویانی هستند که طلایهداران این راه عظیم هستند و اخلاق حرفهای و علم این اساتید بزرگ را به مثابه چراغی برای این راه در دست گرفتهاند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر و مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است، را ارج نهاده و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.
رئیس دانشگاه