پیام تبریک دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به استاندار جدید سمنان

پیام تبریک دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به استاندار جدید سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی انتصاب دکتر محمد جواد کولیوند را به عنوان استاندار استان سمنان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد جواد کولیوند

استاندار محترم استان سمنان

با سلام و تحیت؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان استان سمنان را صمیمانه به حضرتعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نمایم، مطمئنا علم، تجارب و عملکرد ارزنده شما در پرتو ایمان و توکّل به خداوند متعال، زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم پرتلاش و فرهیخته این استان را فراهم خواهد نمود.
 
امید است؛ مدیران توانمند، متعهد و دلسوزی چون جنابعالی در رأس مدیریت اجرایی استان، با اعتماد به توان بالا و ظرفیت اصلی هر جامعه یعنی نخبگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان در مسیر تعالی و توسعه بیش از پیش دیار مهربانی قدم بردارند.
 
اینجانب بار دیگر حسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت وفاق ملی در استان سمنان را تبریک عرض نموده و آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را درراستای هرگونه همکاری علمی و اجرایی با حضرتعالی در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای سلامت استان اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان پهناور سمنان را آرزومندم. 
 
 
با احترام
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 54322
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *