پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.
متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
انا اعطیناک الکوثر فصل لربک وانحر ان شانئک هو الابتر
اینجانب تقارن میلاد فرخنده دردانه آفرینش، دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند برومندش، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز کشور به ویژه جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان نیز صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف این دانشگاه، تندرستی و شادکامی را مسالت می نمایم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه