پنجاه و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز پنج شنبه 22 تیرماه سال جاری، پنجاه و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر محمدرضا عسگری از دانشیاری به استادی، دکتر مجید فروتن، دکتر آتوسا نجم الدین، دکتر مریم جلیلی، دکتر فهیمه شمسی، دکتر سید رسول باقری و دکتر بهادر باقری از استادیاری به دانشیاری و با تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی دکتر سید ابوالفضل تهیدست، دکتر آنا عبدالشاهی و دکتر معصومه سلمانی موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.