پایان کار مهرآفرینی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در بازارچه و جشنواره غذا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب س، اسوه مهر و استقامت، روز پرستار و هفته درمان، بازارچه و جشنواره غذای سالم به نفع بیماران نیازمند، روزهای سه شنبه 15 الی پنجشنبه 17 آبان ماه سال جاری در لابی مدیریت مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.
این جشنواره به همت مسئولان بیمارستان ، واحد مددکاری، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان و پرسنل بخش های مختلف این مرکز برگزار و کارکنان بخش های مختلف بیمارستان غذاهای متنوعی را با نیت خداپسندانه جهت فروش ارائه و همچنین تولیدکنندگان (مواد غذایی، صنایع دستی و...) محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار دادند
جشنواره غذا با استقبال بسیاری از پرسنل، پزشکان، رزیدنت ها و دانشجویان همراه بود و نهایتا مبلغ حدود 32 میلیون تومان برای کمک به بیماران نیازمند جمع آوری شد.