هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت در شهرستان سمنان برگزار شد

هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت در شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هشتمین جلسه پیام گزاران سلامت در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان  سمنان برگزار شد.

در ابتدا نجفی نسب رئیس شورای پیام گزاران سلامت ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فامیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان در راستای میزبانی این نشست، پیرامون استمرار جلسات و پیگیری مصوبات مطالبی ارائه نمود.

سپس سلطانی کارشناس مسئول سلامت روان، منطقی کارشناس بیماری ها و علیشاه کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی در خصوص برگزاری برنامه های آموزشی به عنوان تحکیم بنیان خانواده برای کارکنان اداره های شهرستان، اطلاع رسانی سرطان و پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم ارائه نمودند.

در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز در خصوص تدوین برنامه عملیاتی مشارکتی سازمان های دولتی  و اطلاع رسانی در رابطه با همکاری در انجام سرشماری جهت اجرای برنامه ملی سلامت خانواده  آموزش های لازم را ارائه نمود.

تقدیر از پیام گزار سلامت اداره آب و فاضلاب شهری و 2 نفر از همکاران این اداره به دلیل داشتن تحرک بدنی و اتخاذ سبک زندگی سالم  توسط ریاست شورای پیام گزاران سلامت، از دیگر برنامه ها ی این جلسه بود.

  • کد خبر : 49704
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر