نهمین نشست ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نهمین نشست ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه ساغ استان سمنان، لیلا نمکی جانشین رئیس و اعضای این دبیرخانه و اعضای ارکان ساغ در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه لیلا نمکی جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، به بررسی پیشنهادات ارزیابی میدانی دکتر نصراله پور ارزیاب کشوری ساغ و همچنین انتظارات شورای عالی ساغ در برگزاری جلسات ارکان ساغ پرداخت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از جانشین رئیس و اعضای این دبیرخانه و اعضای ارکان ساغ، بر ضرورت و اهمیت آموزش مسائل مورد نیاز مردم توسط کارشناسان متخصص در رسانه های جمعی تاکید نمود.
دکتر کامران قدس با اشاره به ضرورت پژوهش برای حل مسائل و مطرح نمودن در جلسات استانی، بیان نمود: برای رسیدن به حد نصاب شورای عالی ساغ باید تعداد جلسات ارکان مربوطه ساغ تا پایان سال جاری افزایش یابد.
رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر این نکته که رسالت اصلی ما در حوزه سلامت، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم است، گفت: در این راستای تحقق این امر مهم همراهی سایر دستگاه های اجرای با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان لازم است.