نظارت عالیه معاون و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه از حوزه بهداشت شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در هفته دوم نظارت های اولیه دور اول معاونت بهداشتی، در روز سه شنبه 24 مهر ماه سال جاری با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با هدف بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان پایش بعمل آمد.
در ابتدای این نشست، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن خوش آمدگویی به ناظرین ستادی معاونت و تبریک روز جهانی غذا، گزارشی از مسائل مربوط به منابع، نیروی انسانی و سایر موارد مربوط به شبکه گرمسار بیان نمود. سپس مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و وضعیت عملکرد واحدهای فنی مختلف شهرستان ارائه شد.
در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه از اقدامات مدیر و همکاران شبکه و زحمات تیم پایش و ارزشیابی معاونت در طی این نظارت ها قدردانی و عنوان نمود: دانشگاه ما جزو دانشگاه های برخوردار بوده و انتظار می رود شاخص های بهداشتی دانشگاه در تراز بالای شاخص های کشوری باشد. لذا برای دست یافتن به این هدف بایستی بیش از پیش تلاش نمود.
مهندس دارائی هدف معاونت از برگزاری این نظارت ها را کمک به شهرستان ها برای رسیدن به اهداف بهداشت درخصوص ارتقای شاخص ها و ارائه خدمات در حوزه های فنی ستادی و محیطی بیان نمود و ضمن تقدیر از زحمات همکاران شهرستان بابت تهیه و ارائه گزارش ها، تاکید نمود: گزارش ها بر مبنای شاخص ها تهیه و نظارت از واحدهای محیطی، به صورت کیفی تر و با دقت بیشتر انجام شود.
وی افزود: برنامه های فوق العاده ابلاغی از سوی وزارت متبوع، نباید موجب خدشه در ارائه خدمات به مردم و افت شاخص ها در سایر برنامه ها گردد.