نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به داروخانه‌ها و انبارهای دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به داروخانه‌ها و انبارهای دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه بیست و نهم مهر ماه سال جاری، نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به داروخانه‌ها و انبارهای دارویی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، دکتر محمد حسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، حمید ارسطو مدیر حراست دانشگاه، مریم نصیری مدیر نیروی انسانی، محمد حسن تبریزی امجد سرپرست اداره بازرسی و جمعی از روسا و مدیران بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه حضور داشتند.

 در ابتدای جلسه، پس از ارائه گزارشی در خصوص بازدیدهای نظارتی مستمر معاونت غذا و دارو دانشگاه از بیمارستان‌های ‌تحت پوشش در ۶ ماهه اول سال توسط دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، مسائل مربوط به حوزه واحد دارویی، انبار های دارو و ملزومات پزشکی موجود در هر بیمارستان به صورت مجزا مطرح و توسط اعضای جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در ادامه، پس از بررسی مسائل حوزه دارویی، تصمیمات مقتضی جهت رفع موارد مذکور اتخاذ و پیرو درخواست‌ معاونت غذا و دارو جهت ایجاد داشبورد مدیریتی داروخانه‌ها و انبارهای بیمارستانی، دستورات لازم توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون ایجاد این مورد در اسرع وقت صادر شد.

  • کد خبر : 53898
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *