نشست هم اندیشی پیرامون سرشماری طرح پزشکی خانواده در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه ششم تیر ماه سال جاری نشست دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با مسئولان پایگاه های سلامت تحت پوشش این شهرستان برگزار شد.
این نشست با هدف تسریع در سرشماری طرح پزشکی خانواده و تکمیل صحیح فرم های سرشماری برگزار شد و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن بیان اهمیت سرشماری، درصد پایگاه های را به تفکیک ارائه و خواستار پیگیری مسئولین پایگاه های سلامت در خصوص افزایش درصد سرشماری طرح پزشکی خانواده شد.
لینک کوتاه خبر :