نشست مدیر کل انتقال خون استان سمنان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیستم تیر ماه سال جاری نشست محسن طاهریان مدیر کل انتقال خون استان سمنان به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه و بیان اهمیت سلامت در جامعه، برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تاثیرگزار دانست.
دکتر کامران قدس گفت: با همکاری و تعامل بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سازمان انتقال خون استان شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات و در نتیجه افزایش سطح سلامت در جامعه خواهیم بود. خوشبختانه عملکرد انتقال خون استان از نظر همکاری و کیفیت و سلامت خون در سطح بالایی قرار دارد و نیاز بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به خون، تامین می شود و هر دو سازمان در تلاش هستیم که این همکاری ادامه یابد.
مدیر کل سازمان انتقال خون استان سمنان، با اشاره به استقبال همیشگی مردم برای اهدای خون به نیازمندان، بیان کرد: در راستای پاسخگویی بهتر به داوطلبان و ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان دریافت خون، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این حوزه هستیم.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون راه های همکاری بیشتر بین سازمان انتقال خون و این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.