نشست مدیران پرستاری بیمارستان های دانشگاه با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه دهم دی ماه سال جاری نشست مدیران پرستاری مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست که حسین داوری رئیس و کارشناسان ستادی اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند، رئیس اداره پرستاری دانشگاه به بیان گزارشی از عملکرد حوزه پرستاری دانشگاه در سال 1402 پرداخت.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کادر پرستاری درراستای ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان، بیان نمود: مشارکت و همدلی تک تک اعضای خانواده بزرگ حوزه سلامت استان سمنان همواره یاری گر ما در خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف این استان بوده است.
مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به بیان مسائل مربوط به بیمارستان ها پرداخت و در این راستا به بحث و تبادل نظر شد.