نشست مدیران سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

نشست مدیران سلامت شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست مدیران سلامت شهرستان دامغان با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر زارع زاده رئیس بیمارستان ولایت، معاونان، مدیران و کارشناسان مربوطه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر بابت حضور تمامی مدعوین، از زحمات و تلاش تمامی همکاران پرتلاش حوزه سلامت شهرستان قدردانی و با اشاره به فواید برگزاری جلسات هماهنگی در شناسایی مسائل، بر ایجاد هماهنگی بیشتر، وحدت رویه و برگزاری جلسات به صورت ماهیانه و مستمر تاکید نمود.

دکتر سید حسن تقوی  ضمن ابراز خرسندی از سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری و هیأت دولت به شهرستان، از زحمات تمامی عزیزانی که در تحقق و اجرای این سفر اهتمام ورزیدند تشکر نمود.

در ادامه رئیس مرکز آموزش، پژوهشی و درمانی ولایت ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران پرتلاش حوزه سلامت، انعکاس و تلاش و مجاهدت های دست اندر کاران سلامت را مهم برشمرد و بر انتشار اخبار جهت اقناع افکار عمومی تأکید نمود.

در این جلسه در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • کد خبر : 51743
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر