نشست رئیس دانشگاه با روسای دانشکده های تحت پوشش دانشگاه

نشست رئیس دانشگاه با روسای دانشکده های تحت پوشش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون ارتقای بیش از پیش حوزه آموزشی دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزش، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و روسای دانشکده های تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راهکارها و نکاتی را پیرامون بهبود کیفیت برنامه‌ها بیان و بر ضرورت تربیت نیروهای متخصص علمی از یک سو و ایجاد امکان به کارگیری نیروهای علمی در بخش صنعت و ارتباط این دو طیف تاکید کرد و توجه به مقالات علمی، کتب و نشریات دانشگاهی و تلاش برای چگونگی ارتقای علمی دانشجویان و اعضای هیأت علمی را از ضروریات دانشگاه دانست.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه در محیط‌های اجتماعی برای پیشرفت باید نظرات تمامی افراد لحاظ شود، بیان کرد: با مطالعه نقشه جامع علمی کشور و سند تحول راهبردی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن ارائه پیشنهادات، تلاش خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر دانشگاه به کار گیرند.

در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مرتب سازی و تجهیز کلاس‌های آموزشی، تبیین جایگاه دانشگاه و ایجاد امید بخشی و انگیزه به دانشجویان تازه وارد و برنامه‌ریزی برای بازدیدهای درون دانشگاهی و بیرونی در قالب اردوهای علمی و تفریحی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • کد خبر : 52534
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر