نشست اعضای هئیت علمی دانشکده داندنپزشکی با رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 23 مهر ماه سال جاری اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی با دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر اکرم لبیب زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر محمدحسن تجلی نماینده رئیس دانشگاه در دانشکده دندانپزشکی نیز حضور داشتند، معاون آموزشی دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفته و از تلاش و زحمات اعضای هیئت علمی این دانشکده در سال تحصیلی گذشته قدردانی نمود.
دکتر رزیتا هدایتی هدف از برگزاری این جلسه را بیان نقطه نظرات اعضای هیئت علمی در راستای بهبود و ارتقا دانشکده در حوزه های مختلف آموزش و درمان دانست.
در ادامه این نشست رئیس دانشکده دندانپزشکی به ارائه گزارشی از گروههای تخصصی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کلینیک تخصصی این دانشکده و دستاوردهای هر حوزه پرداخت و سپس هر یک از اعضای حاضر نظرات خود پیرامون مسائل مختلف آموزشی و درمانی را مطرح نمودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی، دانشکده ای پویا و جوان است و به رغم تمام مسائل موجود با تلاش همه جانبه در مدت زمان کوتاه به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است، گفت: حرکت در مسیر پیشرفت و خدمت خالصانه در حوزه سلامت شهروندان یکی از رسالت اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تمامی حوزه های تحت پوشش این دانشگاه است.
دکتر کامران قدس ضمن قدردانی از تلاش های اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تصریح نمود: با یاری و تعامل بیش از پیش اساتید و کارکنان این دانشگاه با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه میسر خواهد شد.
رئیس دانشگاه در راستای هر یک از موارد مطروح شده توسط حاضران در جلسه و سایر مسائل حائز اهمیت در دانشکده دندانپزشکی به ارائه توضیحات و راهکار های لازم پرداخت.