میز خدمت شبکه بهداشت و درمان در نماز جمعه دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات شهروندان در زمینه مسائل بهداشتی و درمانی، «میز خدمت» این هفته نماز جمعه دامغان با حضور معاونان بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان و مدیر داخلی بیمارستان ولایت دامغان برپا شد.
دکتر خرسندی معاون بهداشتی، دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه بهداشت و درمان و دکتر مصاحبه مدیر داخلی بیمارستان ولایت، یک ساعت پیش از آغاز خطبه نماز جمعه با حضور در مصلای نماز جمعه دامغان پاسخگوی مطالبات شهروندان بودند.
برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصت خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت به صورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمائیهای لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود.