مسئول واحد گردشگری سلامت دانشگاه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در حکمی حسین داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه را به عنوان مسئول واحد گردشگری سلامت دانشگاه منصوب نمود.
در این حکم آمده است:
جناب آقای حسین داوری
رئیس محترم اداره پرستاری دانشگاه
با سلام و احترام؛
با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان مسئول واحد گردشگری سلامت دانشگاه منصوب می شوید. امید است با بهره گیری از تمام ظرفیت های دانشگاه در زمینه ساماندهی جذب و توزیع بیماران بین الملل در بیمارستان ها، تدوین فرایندهای ارجاع و پذیرش بیماران و توزیع آن در بیمارستان های تابعه دانشگاه و نظارت بر کیفیت خدمات درمانی ارائه شده به بیماران بین الملل اهتمام ورزیده شود.
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :