مراسم تجلیل از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار برگزار شد

مراسم تجلیل از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با فرارسیدن 26 شهریور ماه سالروز چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 و گرامیداشت روز اورژانس و فوریت های پزشکی، مراسم گرامیداشت این روز با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ گلینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گرمسار، جانشین فرماندهی و مسئول بهداری سپاه پاسداران، مجیدی مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان و امدادگران جمعیت هلال احمر، قاسمی مدیر دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان و کارشناسان فوریت های پزشکی تحت پوشش نیز حضور داشتند.

دکتر بهرام قدس از زحمات پرسنل زحمت کش این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گزارشی از عملکرد 5 ماهه این مرکز ارائه داد و همچنین سرهنگ گلینی ضمن اعلام رضایتمندی مردمی از پرسنل خدوم فوریت های پزشکی، از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان قدردانی نمود.
 
 
  • کد خبر : 53337
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *