قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حمایت ها و زحمات مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سابق سمنان

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حمایت ها و زحمات مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سابق سمنان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی از حمایت ها، زحمات و تلاش های بی وقفه مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سابق سمنان قدردانی و برای وی در سمت جدید استانداری خراسان جنوبی آرزوی موفقیت نمود.

در این پیام آمده است:

جناب آقای مهندس سید محمدرضا هاشمی

با سلام و احترام؛

از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی چند سال متوالی را در کسوت خدمت به مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان به خدمت رسانی پرداخته اید ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان به ویژه در حوزه سلامت استان عزیزمان، نهایت سپاس و قدر دانی را  خدمت حضرت عالی ابراز دارم.

 هیچ گاه خاطره تلاش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در پیشرفت و توسعه استان عزیزمان را از یاد نمی بریم و امیدوارم در سایه محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در سمت جدیدتان در استان خراسان جنوبی مستدام و موید باشید.

از خداوند متعال می خواهم تا توفیق حرکت در مسیر دستیابی به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عطا نماید.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 54323
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *