قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حمایت ها و زحمات مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سابق سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی از حمایت ها، زحمات و تلاش های بی وقفه مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سابق سمنان قدردانی و برای وی در سمت جدید استانداری خراسان جنوبی آرزوی موفقیت نمود.
در این پیام آمده است:
جناب آقای مهندس سید محمدرضا هاشمی
با سلام و احترام؛
از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی چند سال متوالی را در کسوت خدمت به مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان به خدمت رسانی پرداخته اید ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان به ویژه در حوزه سلامت استان عزیزمان، نهایت سپاس و قدر دانی را خدمت حضرت عالی ابراز دارم.
هیچ گاه خاطره تلاش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در پیشرفت و توسعه استان عزیزمان را از یاد نمی بریم و امیدوارم در سایه محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در سمت جدیدتان در استان خراسان جنوبی مستدام و موید باشید.
از خداوند متعال می خواهم تا توفیق حرکت در مسیر دستیابی به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عطا نماید.
رئیس دانشگاه