قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر تقوی در زمان تصدی سرپرستی بیمارستان ولایت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با ارسال نامهای از زحمات دکتر سید حسن تقوی در زمان تصدی سرپرستی بیمارستان ولایت دامغان قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر سید حسن تقوی
سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان
با سلام و احترام،
ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی، لازم میدانم از تمامی زحمات و مساعی ارزشمندتان در طی مدت تصدی " سرپرستی بیمارستان ولایت " تشکر و قدردانی نمایم. توفیق جنابعالی را در همه شئون زندگی از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :