قدردانی دکتر کامران قدس از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مسئولان، مردم و اصحاب رسانه استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس در پیامی از همراهی و همدلی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه استان سمنان و همچنین اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای پیشبرد همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در مدت زمان انتصاب خود به عنوان سکان دار حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.
متن خداحافظی دکتر کامران قدس رئیس به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام به محضر تمامی همکاران ارجمند، اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز، اصحاب رسانه، مسئولان محترم و مردم شریف استان سمنان
با کمال افتخار و سپاسگزاری از خداوند متعال، فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان سمنان در جایگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را در این سالها یافتم. بحمدلله این دوره، دورهای پربار از تلاش، همدلی و پیشرفتهای چشمگیر در حوزه سلامت استان سمنان بوده است.
در طول این مدت، با همراهی و همدلی اساتید بزرگوار، همکاران علمی، کارکنان خدوم و دانشجویان فرهیخته در تمامی سطوح، کوشیدیم تا گامهای استوار و بلندی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم شریف استان سمنان برداریم که این موفقیتها حاصل تلاش جمعی و همدلی تمامی اعضای خانواده بزرگ حوزه سلامت استان بوده و جا دارد از زحمات بیشمار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید گرانقدر، دانشجویان پرشور، کارکنان خدوم و تمامی عزیزانی که در این مسیر همراه ما بودند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
با توجه به اهمیت و گستره حوزه سلامت و تلاش های زیادی که در عرصه های مختلف به عنوان دانشگاه پیشرو در منطقه برداشته شده، باید توجه داشته باشیم که در این حوزه، انتهایی وجود ندارد و فعالیت های مستمری است که باید بدون وقفه تداوم یابد و همه ما مکلفیم با قدرت هر چه بیشتر در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم شریف استان، زائران بارگاه شریف رضوی (ع) و مسافران عزیز گام برداریم.
همچنین از مردم شریف استان سمنان که با اعتماد و همراهی خود، به ما انگیزه مضاعف بخشیدند، تشکر و قدردانی ویژه دارم و از اصحاب محترم رسانه استان که همواره حامی و پشتیبان ما بودند و با انعکاس دقیق و صادقانه اخبار دانشگاه، به اطلاعرسانی عمومی کمک شایانی نمودند نیز سپاسگزارم.
در این مدت از شما بزرگواران درس های بسیاری آموختم، در این سال ها دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گام های بسیار بلند و موثری در جهت ارتقا و پیشرفت در عرصه های ملی و بین المللی برداشته و تمامی دستاوردهای ارزشمندی که در این مدت به عنوان موفقیتهای دانشگاه ثبت شده است، محصول الطاف الهی، تلاش و همدلی شما همراهان صدیق بوده و این تعامل مایه مباهات و سند افتخار دوران خدمتگزاری اینجانب میباشد و امیدوارم بتوانیم در همین مسیر حرکت کرده و آینده روشن تر و درخشان تری را برای این دانشگاه رقم بزنیم.
با پایان یافتن مسئولیتم در این جایگاه، ضمن آرزوی موفقیت برای برادر عزیزم جناب آقای دکتر علی رشیدی پور سرپرست جدید دانشگاه، از همراهان همیشگی می خواهم نهایت تلاش و مساعی خویش را در جهت رشد و شکوفایی دانشگاه و کمک به ریاست جدید به کار گیرند و در پایان از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همه مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت مینمایم.