قدردانی دکتر قدس رئیس دانشگاه از زحمات و خدمات ارزنده جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

قدردانی دکتر قدس رئیس دانشگاه از زحمات و خدمات ارزنده جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی از زحمات خالصانه و خدمات ارزنده جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام و تقدیر بی‌پایان، از تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، بهداشتی، تلاشگران اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵، کارکنان حوزه غذا و دارو و تمامی اعضای شریف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با اخلاص و تعهد بی‌مانند به خدمت به مردم عزیز این استان و مسافران نوروزی پرداختند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌ نمایم.

شما عزیزان با تلاش‌های بی‌وقفه و حرفه‌ای خود، بهبود و سلامتی را برای همگان فراهم ساختید. این اقدامات خالصانه شما، نشان از مسئولیت‌ پذیری، انسان‌ دوستی و اخلاق حرفه‌ای شماست که باعث افتخار و سرافرازی می‌شود.

با افتخار، بدینوسیله از همه شما عزیزان تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم. امیدوارم که همواره موفق و پایدار باشید.

با احترام و قدردانی بی‌پایان

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 50384
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر