قدردانی استاندار سمنان از زحمات ریاست دانشگاه در کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با ارسال تقدیر نامه ای از تلاش ها و کوشش های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کمک به تولید پایدار، تامین و توزیع کالا و خدمات و تحقق رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
در این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای دکتر قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و عضو کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک
سلام علیکم؛
خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی، عرصهایست بی کران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می گردد. در این راستا تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد، یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می رود. از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.
بدین وسیله از تلاش ها و کوشش های ارزشمند جنابعالی در کمک به تولید پایدار، تامین و توزیع کالا و خدمات و تحقق رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، سلامتی و بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سید محمدرضا هاشمی
استاندار سمنان