قدردانی استاندار سمنان از زحمات ریاست دانشگاه در کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک

قدردانی استاندار سمنان از زحمات ریاست دانشگاه در کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با ارسال تقدیر نامه ای از تلاش ها و کوشش های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کمک به تولید پایدار، تامین و توزیع کالا و خدمات و تحقق رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

در این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و عضو کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک

سلام علیکم؛

خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی، عرصه‌ایست بی کران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می گردد. در این راستا تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد، یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می رود. از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.

بدین وسیله از تلاش ها و کوشش های ارزشمند جنابعالی در کمک به تولید پایدار، تامین و توزیع کالا و خدمات و تحقق رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، سلامتی و بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار سمنان

  • کد خبر : 43553
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *