قدردانی استاندار سمنان از عملکرد دانشگاه درراستای ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت

قدردانی استاندار سمنان از عملکرد دانشگاه درراستای ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با ارسال تقدیرنامه‌ای خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از اقدامات این دانشگاه درراستای ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت قدردانی نمود.

در این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

سلام علیکم؛

بی‌شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز، وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌تپد. شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند، این ارمغان آسمانی را به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی‌تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه‌داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

بدین‌وسیله از تلاش و همت ارزنده جناب‌عالی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت که یکی از پر که یکی از برجسته‌ترین عرصه‌های خدمت‌گزاری به انسان‌های وارسته و الهی می‌باشد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اهتمام به دیدگاه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی در راستای خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و منصور باشید.

سید محمدرضا هاشمی

استاندار سمنان

  • کد خبر : 50338
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر