فرآیند ارزشیابی اساتید مشاور توسط دانشجویان، الکترونیکی خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای فرآیند ارزشیابی اساتید دانشگاه و به منظور تعیین میزان موفقیت در رسیدن به اهداف آموزشی و همچنین با توجه به پیشنهادات مربوط به سامانه ای شدن ارزشیابی عملکرد اساتید مشاور، نشستی در روز سه شنبه 23 آبان ماه 1402 با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
مدیر مرکز مطالعه و توسعه آموزش دانشگاه بیان نمود: در این جلسه ضمن بررسی زیرساخت های موجود برای اجرای الکترونیکی ارزشیابی اساتید مشاور، درباره چالش ها و راهکارهای این حوزه بحث و تبادل نظر و مقرر شد برای رفع موانع موجود، پیگیری های لازم صورت گرفته و با شرکت پشتیبان سامانه های ارزشیابی دانشگاه، هماهنگی های لازم صورت پذیرد تا به محض فراهم شدن زمینه، این ارزشیابی نیز به صورت سامانه ای اجرا گردد و دانشجویان از طریق سامانه بتوانند فرم های ارزشیابی اساتید مشاور را تکمیل نمایند.
دکترسید ابوالفضل تهی دست ادامه داد: از سال 1392 برای ارزشیابی آنلاین اساتید اقدام به خرید و راه اندازی سامانه ارزشیابی نموده و از سال 1400 نیز ارزشیابی سامانه ای اساتید بالینی اجرایی گردیده است.
وی خاطر نشان کرد: امید است با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان برای بهبود و اصلاح روش ها و ارتقاء فرآیندهای آموزشی دانشگاه بیش از پیش موفق باشیم.