صد و سیامین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه نهم مرداد ماه سال جاری صد و سیامین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا گزارشی از برنامههای فرهنگی انجام شده در خرداد و تیر ماه سال جاری از جمله برگزاری دومین اردوی فرهنگی آموزشی اعضای هیئت علمی با عنوان همراه با حکیمان ۲ در مشهد مقدس، برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در سه روستای شهرستان ایوانکی، برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده های مختلف و ... توسط مجتبی تجلی مدیر فرهنگی دانشگاه ارائه شد.
در این جلسه که روسای دانشکدههای تحت پوشش دانشگاه نیز حضور داشتند، موضوعات و دغدغههای مرتبط با مسائل فرهنگی دانشکدهها مطرح و پیشنهادات مختلف بررسی شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از برنامه های اجرا شده، بر برگزاری شایسته برنامه اربعین دانشجویی تاکید نمود.
دکتر کامران قدس بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت های مختلف در حفظ روحیه کار جمعی و نشاط دانشجویی و… بسیار موثر است و باید موضوعات پیشنهادی در خصوص مسائل فرهنگی دانشکدههای تحت پوشش دانشگاه در کارگروههای تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در نهایت در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح شود.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مسائل مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.